Vállaljuk egyéni vállalkozások, kft-k, bt-k könyvelését, bérszámfejtését, adóügyeinek intézését, hatóságok előtti képviseletét, kapcsolattartást a helyi önkormányzattal.
Megbízásaink során mindig törekszünk a precíz és felelősségteljes munkára, melyhez modern informatikai háttér és megfelelő ügyviteli program áll a rendelkezésünkre.
Vállalkozásunk felelősségbiztosítással rendelkezik, tagja vagyunk a Magyar Könyvelők Országos Egyesületének, PM mérlegképes könyvelői regisztrációval, Pest Megyei Kereskedelmi és Ipar Kamarai tagsággal és felelősségbiztosítással rendelkezünk.
Könyvelő irodánk magánszemélyek adóbevallásának elkészítését is vállalja 5000 Ft-tól (Adatmennyiségtől függően.)
A jelenlegi jogszabályok átláthatatlansága miatt mindenképpen javasolt, hogy szakemberrel végeztesse könyvelését, adóbevallását, adóügyeinek intézését.
- Könyvelés, bérszámfejtés helyi adóbevallás
- NAV ügyek intézése
- TB ügyek intézése
Tanácsadás - Bevallások , beszámolók elkészítése év közben és év végén
- Folyamatos kapcsolattartás
- Igény szerint havi, negyedéves időszakról tájékoztatók készítése
- Elektronikus adóbevallás
Könyvelőirodánk elintézi Ön helyett a bevallásait.
- Nem kell aláírni papírokat, hiszen minden elektronikusan zajlik.
- Nem kell újabb és újabb meghatalmazás az ügyei intézéséhez.
- Nincs későn beérkezett bevallás, és nem tud elkeveredni a postán sem.
Ügyfeleinknek teljes körű ügyintézést végzünk, hogy elégedettek legyenek.
Viszont ettől még az áraink nem magasak.
Árainkat az elvégzendő feladatok, a munka mennyisége, a foglalkoztatottak létszáma dönti el, amely személyes megbeszélés tárgyát képezi.
Elérhetőségeink:
- Thurzó Viktória 36 30 452 7278
- Thurzó Györgyné 06 30 424 9376
A 2023.évi XXV. törvényben előírt kötelezettségünknek az alábbi link segítségével teszünk eleget: